انجام سفید کردن ناحیه تناسلى زنان توسط لیزر یک عملیات ساده است که در کمتر از نیم ساعت انجام می شود.

قبل از انجام لیزر :
- از سه روز پیش از انجام لیزر در ناحیه مد نظر (اطراف واژن و مقعد ) انجام اپیلاسیون ، شیو و یا برنزه کردن ممنوع است.
- بهتر است قبل از انجام لیزر از لوسیون های ضدباکتری جهت پیشگیری از عفونت های احتمالی استفاده شود.
- استفاده از کرم های بی حس کننده ی موضعی و یا تزریقی پیش از انجام لیزر به بیمار کمک می کند تا در طول انجام لیزر هیچ درد و یا سوزشی احساس نکند.

انجام عمل لیزر :
اشعه لیزر به نواحی مد نظر (مهبل ، واژن ، مقعده و اطراف ناحیه تناسلی ) تابانده می شود. اشعه های لیزر تیرگی های روی پوست را از بین می برد و این کار با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در لیزر انجام می شود.
تا حاصل شدن نتیجه مطلوب ممکن است این عمل بین یک تا سه جلسه جهت هر بیمار تکرار شود و پس از انجام هر دوره بیمار بدون هیچ مشکلی قادر است کلینیک را ترک کند و به امور روزانه زندگی خود بپردازد.

مراقبت های پس از انجام لیزر :
برای آن که بیمار، به نتیجه موردنظر دست پیدا کند و از عوارض احتمالی جلوگیری شود، رعایت توصیه های زیر کمک کننده خواهد بود :
- ناحیه تناسلی خود را تا چهار روز خشک و پاکیزه نگهدارید و در صورت صلاحدید پزشک برای پیشگیری از عفونت، آنتی بیوتیک مصرف کنید.
- حساس شدن و درد در ناحیه تناسلی و اطراف آن در خانم ها ممکن است تا یک هفته احساس شود که پس از آن برطرف خواهد شد.
- پوست ناحیه تناسلی و نواحی اطراف آن پس از لیزردرمانی تا مدتی حساس و تازه است. برای آن پیشگیری از سوزش و التهاب احتمالی، بنا به صلاحدید پزشک از کرم های موضعی استفاده کنید.
- تا ٧ روز پس از لیزر ، از ورزش و فعالیت های شدید اجتناب کنید.
- تا تکمیل شدن دوره ی مراقبتی، پاکیزگی و بهداشت ناحیه تناسلی خود را کاملا رعایت کنید.

نتایج لیزر:
نتیجه لیزر سفید کردن ناحیه تناسلی رضایت شخصی فرد را در برخواهد داشت که تنها پس از دو هفته مراجعه، کاملا مشهود و قابل تشخیص است. این لیزر دارای آثار پایدار و حداقل عوارض می باشد.استفاده از لیزردرمانی جهت روشن سازی ناحیه تناسلی نسبت به استفاده از کرم های روشن کننده روش بهتر و پایدارتری است که به بیماران توصیه می شود.