پزشکان کلینیک کاشت مو هور سوالات ریزش مو و ترمیم موی شما را پاسخ می دهند
چگونه می توان ازفولیکولیت های

بعد از عمل پیشگیری و یا آنها را درمان کرد ؟
فولیکولیت ، التهاب فولیکول مو ناشی از علل مختلفی مانند باکتری ها انسداد-مواد شیمیایی و غیره است. شایع ترین علت ایجاد فولیکولیت پس از کاشت مو این است که موی پیوند شده به عنوان یک جسم خارجی عمل می کند . درمان انتخابی برای هر جسم خارجی منجربه فولیکولیت کندن پوست روی محل جوش و تخلیه آن است .
قرار دادن لایه های ژل بعد از عمل روی ناحیه گیرنده می تواند باعث فولیکولیت انسدادی شود که با حذف لایه ژل و تخلیه جوش ها قابل درمان است . نئوسپورین شایع ترین علت درماتیت تماسی آلرژیک در ایالات متحده آمریکا است بنابراین نیاز به دقت بیشتری در مورد آنچه روی زخم قرار داده می شود هست . فولیکولیت باکتریال کمتر شایع است . درمان انتخابی مجدداً شکاف دادن و تخلیه التهاب است و در صورت امکان استفاده از آنتی بیوتیک برای درمان استرپتوکوکوس و استافیلوکوکوس ( از جمله MRSA) می باشد.
چگونگی انجام FIT mega sessions در بیماران با موهای سفید ؟
برای انجام تکنیک FIT یا FUE موهای بانک مو باید خیلی کوتاه و اصلاح شوند و یا استفاده از دستگاهی به نام IFT که در آن فقط گروه های فولیکولی خارج می شوند و موهای دیگر می توانند بلند باقی بمانند است. اولویت برای FIT megasessions ، تراشیدن کل ناحیه دهنده ( بانک مو ) به طول mm 5/1-1 است ،این روش ، شناسایی آسان تر واحدهای موجود ، ناحیه کار گسترده تر و بیشترین بهره وری را فراهم می کند . موی سفید یک چالش برای مشاهده موها با روش نوری استاندار است اما اگر تمام ناحیه دهنده سفید باشد ساده ترین روش برای دیدن موها ، رنگ کردن ریشه آن ها با یک رنگ تیره است .
به طور معمول از رنگ قهوه ای یا مشکی استفاده می شود ، پس از رنگ کردن بانک مو ، ناحیه دهنده جهت از بین برنده لکه رنگ باقی مانده روی پوست سر با اسفنج کاملاً پاک و تمیز می شود . اگر بیمار به رنگ حساسیت پوستی داشته باشد ، یک روش جایگزین برای دیدن موهای سفید وجود دارد و آن استفاده از نور لامپ جراحی در موقعیت روشنایی مناسب است ، نور به گونه ای قرار می گیرد که جهت پرتو نور در جهت رشد مو باشد .